Skoki narciarskie bez kibiców to nie to samo. Na szczęście wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że nie wokół wszystkich skoczni będzie przenikliwie cicho. – Niektórzy organizatorzy są przygotowani na przyjęcie kibiców. W Oberstdorfie będzie ich 2500 tysiąca, mam nadzieję, że również w Zakopanym kibice powitają nas gorącą atmosferą – przekonuje w rozmowie z Sebastianem Szczęsnym nowy dyrektor Pucharu Świata, Sandro Pertile.
Brak kibiców pod skocznią w Wiśle był dostrzegalny od pierwszych treningów, widoczny był także podczas kwalifikacji. Do takich obrazków trzeba się jednak przyzwyczaić, choć jak przekonuje nowy dyrektor Pucharu Świata w skokach narciarskich, Sandro Pertile, są miejsca, w których fani mają zostać wpuszczeni. – To wielkie wyzwanie dla nas wszystkich, ale wciąż jesteśmy pozytywnie nastawieni. Chcemy pokazać siłę skoków narciarskich przed kamerami telewizyjnymi. Niektórzy organizatorzy są jednak przygotowani na przyjęcie kibiców. W Oberstdorfie będzie ich dwa i pół tysiąca, mam nadzieję, że również w Zakopanym kibice powitają nas gorącą atmosferą – przyznaje Włoch, który zastąpił Waltera Hofera.
Dla Oberstdorfu zawody Turnieju Czterech Skoczni będą sprawdzianem przed mistrzostwami świata w narciarstwie klasycznym, jakie odbędą się w lutym i marcu 2021 roku. I na innych obiektach TCS być może dostrzeżemy fanów. – Plan na Oberstdorf jest taki, by wpuścić 2500 tysiąca kibiców. Innsbruck i Bischofshofen podejmą decyzję w grudniu. W Garmisch-Partenkirchen fanów pod skocznią nie będzie – zapowiada Pertile.
Dyrektor ma też plan na odwołane zawody, ale jeszcze nie może nic potwierdzić. – Sapporo zostało odwołane, w tym sezonie nie pojedziemy do Japonii. Wciąż dyskutujemy nad próbą olimpijską w Pekinie. Jeśli odwołamy zawody, wiemy że niektórzy są w stanie przejąć konkursy – przekonuje. Zmian możemy być więc niemal pewni. Oby zmiany w kalendarzu PŚ były też zmianami na dobre w kontekście widowni pod obiektami.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.